Baby Shower koło Warszawy - Idealne miejsce na Baby Shower pod Warszawą
Baby Shower koło Warszawy
WYJĄTKOWY BABY SHOWER W WYJĄTKOWEJ OPRAWIE W HOTELU POD WARSZAWĄ - STREFA RELAKSU
Szukasz miejsca na organizację Baby Shower pod Warszawą? Nie wiesz gdzie zorganizować Baby Shower koło Warszawy? Nie masz pomysłu na organizację Baby Shower w okolicach Warszawy? Planujesz Baby Shower koło Warszawy, a nie masz pomysłu gdzie i jak go zorganizować?
Jeśli marzą Państwo o wyjątkowym Baby Shower w otoczeniu natury w zacisznym miejscu oraz w bliskiej odległości od Warszawy, oferujemy naszą pomoc przy organizacji tego typu wydarzeń. Specjalnie dla przyszłych mam przygotowaliśmy ofertę organizacji tego wydarzenia w Strefie Relaksu z basenem, sauną oraz balią ogrodową. Zadbamy również o wybór smacznych i elegancko podanych potraw, o gustowne dekoracje, znakomitą oprawę, obsługę na najwyższym poziomie, a przede wszystkim czarującą i niepowtarzalną atmosferę. Sprawimy, że czas spędzony w naszej Strefie Relaksu będzie dla Państwa magicznym czasem.
Nie wiesz jak zorganizować Baby Shower?
Podpowiemy jak w kilku krokach przygotować Baby Shower
Na około miesiąc przed planowanym terminem organizacji Baby Shower
- Ustal datę i zarezerwuj miejsce z przyszłą mamą na Baby Shower w Strefie Relaksu Willi Zagórze
- Dokonaj rezerwacji i potwierdź ją wpłatą zadatku
- Opracuj listę gości wraz z adresami mailowymi
- Stwórz razem z przyszłą mamą listę prezentów
- Znajdź w sieci najbardziej odpowiadające przyszłej mamie zaproszenia lub przygotujcie je same (np. w Wordzie)
- Poszukaj inspiracji na których możesz oprzeć się przy tworzeniu swoich dekoracji
Na około dwa tygodnie przez planowanym terminem Baby Shower
- Dokonaj wyboru menu z pośród propozycji przedstawionej przez Hotel Willa Zagórze oraz skonsultuj z uczestniczkami swój wybór
- Przekaż swój wybór obsłudze Hotelu Willa Zagórze
- Wybierz jakie napoje miałyby być na imprezie (może wino musujące, może wybór drinków bezalkoholowych, a może chciałybyście wynająć barmana na wyłączność, który będzie serwował drinki bezalkoholowe bezpośrednio nad basenem?)
- Poszukaj i wybierz (najlepiej z sieci) gry w które będziecie grać i przygotuj niezbędne akcesoria
- Podejmij decyzję jakie będą upominki i nagrody dla osób które wygrają zaplanowane konkursy
- Zacznij poszukiwania upominków i nagród w sklepach (lub w sieci)
- Zdecyduj jaki prezent wręczycie przyszłej mamie (masz dużo spraw, więc nie zapomnij o tym)
- Przygotuj nośnik z plikami muzycznymi, muzyka powinna mieć charakter dziecięcy np. z przebojami z dzieciństwa (Reksio, Bolek i Lolek, Pszczółka Maja, Muminki itp.)
- Przygotuj wydruki z tekstami piosenek z dzieciństwa i poinformuj obsługę Hotelu o chęci skorzystania ze sprzętu nagłośnieniowego
- Wyślij zaproszenia (najlepiej drogą mailową lub tradycyjną pocztową
- Potwierdź obecność zaproszonych Gości i policz wszystkich uczestników, którzy deklarują obecność na planowanym Baby Shower
- Przedstaw wszystkim przszyłym uczestnikom wydarzenia z listę prezentów wybranych przez przyszłą mamę – roześlij listę na adresy mailowe uczestników lub stwórz grupę na portalu społecznościowym do komunikacji między uczestnikami Baby Shower
- W przypadku kiedy impreza będzie imprezą finansowaną ze składki uczestników, określ jakiej wysokosci będzie składka (np. koszty imprezy – każdy uczestnik po 100 pln + każdy uczestnik dodatkowo wybrany preznet)
Na jeden tydzień przed planowanym terminem Baby Shower
- Zadbaj o dekoracje, zakup balony, dodatki, wstążki, świece lub pozostaw te elementy obsłudze hotelu Willa Zagórze (podstawowe dekoracje masz w cenie pakietu)
- Zamów i zapakuj swój prezent
- Dokonaj zakupu i zapakuj upominki oraz drobne prezenty dla uczestników Baby Shower za udział w zabawach i grach (powinny to być np.: paczka landrynek, gumy rozpuszczalne, żelki Haribo – to co wiąże się z beztroskim dzieciństwem)
- Przygotuj wizytówki dla uczestników imprezy (np. z jednym motywem dziecięcym - stopki, serduszka, misie itp.)
- W przypadku kiedy Baby Shower organizujesz w Strefie Relaksu w Willi Zagórze, potwierdź rezerwację i potwierdź ostateczną ilość osób uczestniczących w wydarzeniu
- Skrupulatnie przygotuj wszystkie atrakcje, konkursy, gry, zabawy oraz upominki dla mamy.
Udanej zabawy :)